Maur Bilpåbygg bygger kombi påbygg etter kundens ønske.
Det brukes en spesial bygd lav hjelperamme med nedbygd tippaksel, og en tilpasset nisje for svingskiva under dumperkassa.
Dette for å holde bygghøyden så lav som mulig.
Maur Bilpåbygg bruker blant annet Jost svingskive, som er flyttbar på et understell med luftlåsing.
Om det bygges på et helluftfjæret chassis så levers påbygget med 4 faste avstillingsbein, er det en parabelfjæret bil så er et alternativ fire faste støttebein med sveiv, det mest brukte alternativet er parabellfjæret foran og luftfjæring bak, da bygges det triangel støttebein foran og faste bak.
Maur Bilpåbygg tilpasser påbygget etter kundens behov og ønske. Ta kontakt i kontaktskjema i menyen til høyere for mer informasjon.
Maur Bilpåbygg bygger kombi påbygg etter kundens ønske.
Det brukes en spesial bygd lav hjelperamme med nedbygd tippaksel, og en tilpasset nisje for svingskiva under dumperkassa.
Dette for å holde bygghøyden så lav som mulig.
Maur Bilpåbygg bruker blant annet Jost svingskive, som er flyttbar på et understell med luftlåsing.
Om det bygges på et helluftfjæret chassis så levers påbygget med 4 faste avstillingsbein, er det en parabelfjæret bil så er et alternativ fire faste støttebein med sveiv, det mest brukte alternativet er parabellfjæret foran og luftfjæring bak, da bygges det triangel støttebein foran og faste bak.
Maur Bilpåbygg tilpasser påbygget etter kundens behov og ønske. Ta kontakt i kontaktskjema i menyen til høyere for mer informasjon.