Maur Bilpåbygg leverer 3 og 4 akslet slephengere med justerbare aksler og justerbart drag. Konstruert for å kunne oppnå inntil 60T totalvekt på tillatte veier i Norge
Maur Bilpåbygg har utviklet en henger som gjør det mulig for deg å kombinere 19,5m totallengde med tillat totalvekt 50T, og 24 metervogntog som tillater totalvekter opptil 60T.
Med Maur Bilpåbygg’s ST4-34 og ST3, kan du utføre transportoppdrag på veier helt lovlig som kun tillater 19,5m og 50T. Samt utføre transportoppdrag med 60T totalvekt på veier som tillater det. Med Maur Bilpåbygg sitt nye justerbare drag lar dette seg kombiner.
Utviklet for Norge, av Maur Bilpåbygg og norske samarbeidspartnere.
Formålet med ST4 har vært slik, at flest mulig kan benytte eksisterende materiell som en ‘’standard’’ 6x4 tippbil med akselavstand 3300-3400mm i kombinasjon med Maur Bilpåbygg’s ST4-34. Det samme gjelder ST3, den er utviklet for å kunne passe på de fleste 8x4 bilene som bygges for Norge, med akselavstander fra 4450mm på 8x4 og 3300mm på 8x4*4
21. desember 2020 ble det tillatt å benytte modulvogntog 1 og 2, og 24metersvogntog på utvalgte av veger som er tillatt for 24m tømmervogntog. Følg med på SVV hjemmesider, under oppdaterte veglister for tømmertransport for hvilke veistrekninger som tillater 24metersvogntog
Teknisk: (tekst under er for ST4, 4 akslet tippslep henger, og vil avvike i forhold til ST3)
Øvrig
Tillegg:
Ønsker du mer informasjon, ta kontakt med Maur Bilpåbygg i skjema under.
Maur Bilpåbygg leverer 3 og 4 akslet slephengere med justerbare aksler og justerbart drag. Konstruert for å kunne oppnå inntil 60T totalvekt på tillatte veier i Norge
Maur Bilpåbygg har utviklet en henger som gjør det mulig for deg å kombinere 19,5m totallengde med tillat totalvekt 50T, og 24 metervogntog som tillater totalvekter opptil 60T.
Med Maur Bilpåbygg’s ST4-34 og ST3, kan du utføre transportoppdrag på veier helt lovlig som kun tillater 19,5m og 50T. Samt utføre transportoppdrag med 60T totalvekt på veier som tillater det. Med Maur Bilpåbygg sitt nye justerbare drag lar dette seg kombiner.
Utviklet for Norge, av Maur Bilpåbygg og norske samarbeidspartnere.
Formålet med ST4 har vært slik, at flest mulig kan benytte eksisterende materiell som en ‘’standard’’ 6x4 tippbil med akselavstand 3300-3400mm i kombinasjon med Maur Bilpåbygg’s ST4-34. Det samme gjelder ST3, den er utviklet for å kunne passe på de fleste 8x4 bilene som bygges for Norge, med akselavstander fra 4450mm på 8x4 og 3300mm på 8x4*4
21. desember 2020 ble det tillatt å benytte modulvogntog 1 og 2, og 24metersvogntog på utvalgte av veger som er tillatt for 24m tømmervogntog. Følg med på SVV hjemmesider, under oppdaterte veglister for tømmertransport for hvilke veistrekninger som tillater 24metersvogntog
Teknisk: (tekst under er for ST4, 4 akslet tippslep henger, og vil avvike i forhold til ST3)
Øvrig
Tillegg:
Ønsker du mer informasjon, ta kontakt med Maur Bilpåbygg i skjema under.